CHRO COMMUNITY

CHRO is hét leidende platform voor CHRO’s en HR-directeuren van grote (inter-)nationale organisaties. ​​Tijdens events, round tables en executive diners komen jaarlijks honderden HR executives bijeen. Inspireren, het ontmoeten van vakgenoten, het uitwisselen van ervaringen en netwerken met HR Nederland staan hierbij centraal. ​Bekende events zijn CHRO Day, Leadership in HR Summit en de HR Expo.​

​Met de CHRO.nl website, nieuwsbrief, magazine en social media kanalen worden wekelijks duizenden CHRO’s en HR directeuren bereikt.​

Marketingoplossingen

Selecteer marketingoplossing...

DOELGROEPBEREIK

CHRO is het platform voor CHRO’s en HR-directeuren

CHRO is hét leidende platform voor CHRO’s en HR-directeuren van grote (inter-)nationale organisaties en bereikt maandelijks door middel van inspirerende events, websites, nieuwsbrieven, magazines en social mediakanalen ruim 6.000 CHRO’s, HR Directeuren, Heads of HR en HR Managers.

Onze website, het magazine, de nieuwsbrieven, events en social kanalen: ze hebben binnen ons platform elk hun eigen kracht. Daardoor kunnen wij jou als adverteerder oneindig veel oplossingen bieden om je marketingdoelstellingen te behalen. Of je nu wilt werken aan je branding, je positie als thought leader of directe leads wilt genereren; we gaan direct voor je aan de slag.

BRAND AWARENESS

GRIJP DE AANDACHT VAN RUIM 6.000 CHRO’s en HR-directeuren

Of je merk of business nu meer bekendheid, loyaliteit of onderscheidend vermogen kan gebruiken: een marketingcampagne in samenwerking met CHRO zet je merk op de kaart bij CHRO’s en HR-directeuren. Adverteren geeft je de zekerheid van het hoogste bereik onder ca 6.000 CHRO’s, HR Directeuren, Heads of HR en HR Managers.

Op basis van je doelstelling en doelgroep werken we een doelgerichte aanpak uit om de effectiviteit van je campagne te optimaliseren. Meestal is dit een combinatie van meerdere on- en offline kanalen. Denk hierbij aan display advertising, branded content in ons magazine en op de website of het sponsoren van een event. We realiseren een optimale zichtbaarheid bij jouw doelgroep.

Denk aan online bannering, banners of advertorials in onze nieuwsbrieven, partnermailings of speciale themanieuwsbrieven (door jezelf gekozen thema).

Het kan ook zijn dat je gezien wil worden als een autoriteit binnen je vakgebied. Dan is het wellicht interessant om een kennispartner van CHRO te worden. Ideaal voor organisaties die niet alleen hun naamsbekendheid willen vergroten, maar zich vooral willen richten op het overbrengen van hun specifieke kennis. Je leest er alles over onder ‘thought leadership’.

THOUGHT LEADERSHIP

WORD KENNISPARTNER VAN CHRO EN VERGROOT JE BEREIK

Redactioneel artikel
Deel je kennis, expertise en visie met de lezers van onze websites. In een artikel krijgt een expert uit jouw bedrijf of een CHRO van een klant de kans zijn of haar kennis te etaleren op een manier die aansluit bij de agenda van de HR-directeur. Het is een perfecte manier om je merk en organisatie te presenteren aan onze invloedrijke lezersgroep. Samen met de redactie wordt het thema en invulling van het artikel bepaald en gaan we voor kwaliteit en impact van jouw expertartikel. Zo helpen wij je om jouw ‘thought leadership’ te tonen. Het artikel wordt doorgeplaatst in de CFO.nl nieuwsbrief die naar 3.000 CHRO’s en HR-directeuren verstuurd wordt.

Partnerbijdrage artikel
Breng jouw producten of diensten bij CHRO’s onder de aandacht. Laat onze redactie het artikel in samenwerking met jou schrijven of lever het artikel aan. Bij het artikel kun je duidelijk als afzender vermeld worden. De perfecte manier om jouw merk en organisatie te presenteren aan onze invloedrijke lezersgroep. Het artikel staat op de homepage vermeld tussen de redactionele content en wordt ook geplaatst in de CHRO.nl nieuwsbrief.

Whitepaper
Via een whitepaper bied je de CHRO uitleg, diepgang en expertise op relevante HR thema’s. Daarmee geeft jouw whitepaper concrete en uitgebreide antwoorden op voor CHRO belangrijke vraagstukken. De whitepaper wordt opgenomen in de CHRO.nl whitepaper bibliotheek en gepresenteerd als een te downloaden pdf. Geïnteresseerde lezers kunnen de whitepaper downloaden.

EVENT MARKETING

OOG IN OOG MET JE DOELGROEP

Tijdens events, round tables en executive diners komen jaarlijks honderden CHRO’s bijeen. Inspireren, het ontmoeten van vakgenoten, het uitwisselen van ervaringen en netwerken met financieel Nederland staan hierbij centraal. Bekende events zijn Leadership in HR Summit en de CHRO Day. Deze events vormen een ideaal podium voor je bedrijf, product of dienst en maken het extra makkelijk om in contact te komen met je doelgroep.

Ontmoet de top in finance op onze toonaangevende events en word als partner betrokken bij de CHRO Day en het Leadership in HR Summit.

Informatie over CHRO

Selecteer...

PROFIEL

WAT IS CHRO?

De CHRO Community is het multimediale platform met CHRO magazine, congressen, exclusieve bijeenkomsten en opleidingen. Met de website CHRO.nl, de wekelijkse CHRO nieuwsbrief, de LinkedIn Groep HR Professionals Netherlands en CHRO Magazine bereikt de CHRO Community ruim 25.000 HR professionals van grote (inter)nationale organisaties. Zij zijn continu op zoek naar kennis, expertise en services die hun organisaties vooruit helpen.

COMMUNITIES

Onafhankelijke en professionele community

CHRO Community is het #1 nieuws- en kennisplatform voor de CHRO, waarin de drie sporen kennis, netwerk en carrière elkaar ondersteunen, elkaar kruisen en elkaar versterken. De CHRO Community biedt vakgenoten een uniek concept om kennis, ervaringen en opinies te delen.

Het is de missie om ambitieuze HR professionals in de CHRO Community bijeen te brengen in kwalitatief hoogwaardige Peer Groups. Zoek verbinding, deel en leer.

MAGAZINE

EEN BETROUWBAAR EN DESKUNDIG MAGAZINE

CHRO Magazine is het lijfblad van de CHRO Community in Nederland. Het magazine biedt artikelen, opinies en interviews aan HR-executives over ontwikkelingen in het vakgebied en in de CHRO Community. CHRO’s en HR-directeuren delen visie, inzichten en ervaringen in CHRO Magazine.

Experts vatten de belangrijkste issues samen binnen hoofdthema’s zoals HRTech, HR & Business, Performance, Talent, Strategie, Leiderschap, Cross-Border HR.

Het magazine wordt naast de reguliere verzending ook verspreid op toonaangevende events als de Leadership in HR Summit en de CHRO Day.

Verschijnt 2 keer per jaar
Oplage: 2.750 stuks, op CHRO.nl als PDF toegankelijk gemaakt voor online lezers en verstuurd naar 3.400 nieuwsbrief abonnees.

ONLINE

EEN GROEIENDE KENNIS-COMMUNITY: CHRO.NL, CHRO nieuwsbrief en sociale media

Online kun je 24/7 terecht voor het laatste nieuws en achtergronden. De website, CHRO.nl, bestaat uit de volgende hoofdthema’s: HRTech, HR & Business, Performance, Talent, Strategie, Leiderschap, Cross-Border HR.

Met de CHRO.nl website, nieuwsbrief en social media kanalen worden wekelijks duizenden CHRO’s en HR-professionals bereikt.​

10.000 unieke bezoeken per maand
29.000 volgers op sociale media
3.400 nieuwsbriefabonnees

EVENTS

TOONAANGEVENDE EVENTS VOOR VERDIEPING VAN KENNIS EN NETWERK

Jaarlijks komen tijdens events, round tables en executive diners honderden HR executives bijeen. Inspireren, het ontmoeten van vakgenoten, het uitwisselen van ervaringen en netwerken met HR Nederland staan hierbij centraal. Bekende events zijn CHRO Day, Leadership in HR Summit en de HR Expo.

CHRO Day
Jaarlijks komen 200 CHRO’s en HR Directeuren bijeen om van gedachten te wisselen en te netwerken. Met toonaangevende keynote sprekers, waardevolle sessies en besloten discussies worden ze voorzien van nieuwe inzichten die hen helpen bij de uitoefening van hun vak. Ontmoeting van vrienden en vakgenoten, het uitwisselen van ervaringen en netwerken met de top in HR staan centraal.

Tarieven, Facts & Formaten

Profielen

6.000

Abonnees

2.750

Volgers sociale media

29.000

Events en roundtables​

15

Direct contact

Vraag naar de mogelijkheden bij onze accountmanagers:

Anna-Bo Bouwens

Community Manager
E-mail mij

Meer weten?

Wil je meer weten over onze abonnementen, adverteren in samenwerking met een van onze merken of heb je een andere vraag? Laat het ons weten.

Direct contact