Ben jij een commerciële marketeer die het leuk vindt om meetbare resultaten te halen maar ook haar/zijn maatschappelijke steentje wil bijdragen aan de ontwikkeling van kinderen op het gebied van leesvaardigheid en burgerschap? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Young & Connected is de uitgever van de merken Kidsweek en Samsam. Onze missie is om kinderen te helpen zich te ontwikkelen tot wereldwijze burgers. Dit doen wij door onafhankelijke journalistieke content te maken die we verspreiden via onze kranten, lesmethodes en online en social platforms. Hiermee helpen we kinderen hun leesvaardigheid en kennis van de wereld te vergroten.
In deze functie ben je o.a. verantwoordelijk voor het bedenken en uitvoeren van 360 graden marketingcampagnes voor de werving en behoud van abonnees voor beide merken. Je bent datagedreven en analyseert de resultaten van je acties om toekomstige campagnes nóg beter te maken.
Je signaleert kansen en trends in de markt van kindermarketing en het onderwijs en weet dit om te zetten naar mogelijkheden voor onze merken. Daarnaast zoek je de samenwerking en onderhoud je relaties met partners en partijen die eenzelfde doel nastreven of ons kunnen helpen met het bereiken onze doelstellingen.
Wie zoeken we?
Wat bieden we?
In deze functie rapporteer je aan de Marketing Director en werk je samen in een team met 2 andere marketeers.
Over Young & Connected
Young & Connected B.V. is een multimediale uitgever van Kidsweek en Samsam met 25 enthousiaste en betrokken medewerkers. Wij zijn gespecialiseerd in content gericht op kinderen, in de vorm van kranten, custom publishing uitgaven, websites, nieuwsbrieven, boeken, lesmateriaal, apps en events. De merken Kidsweek en Samsam richten zich op de doelgroep kinderen van 6 t/m 12 jaar. Wekelijks lezen ruim 200.000 kinderen onze kranten en 175.000 unieke bezoekers komen maandelijks op onze websites. In het basisonderwijs is Young & Connected actief op 2500 basisscholen met lesmethodes Begrijpend Lezen, Wereld & Taal en Burgerschap voor groep 4 t/m 8. Young & Connected is onderdeel van de Sijthoff Media. Sijthoff Media is een vooruitstrevend crossmediaal bedrijf met in totaal ruim 150 medewerkers. Andere merken die onder Sijthoff Media vallen zijn onder andere Adformatie, Binnenlands Bestuur, AG Connect en Alex van Groningen.
Heb je interesse?
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Floor Denekamp, Marketing Director tel. 06-15593014 of solliciteer direct via https://sijthoff-media1.homerun.co/marketeer-2/nl/apply?&step=1