Redactie
06-09-2021

Deel dit bericht

Sijthoff Media, een content-led en community-gedreven mediabedrijf, heeft zijn HR-portfolio uitgebreid met opleider MindCampus, bekend onder andere van HR Academy, HR Praktijk, F-Facts en F-Academy. Dankzij de overname heeft Sijthoff Media nu een volledig aanbod aan opleidingen, events en media voor zowel Chief Human Resource Officers (CHRO’s) als HR-professionals.

MindCampus is één van de grootste aanbieders van trainingen en events voor HR-professionals in Nederland. Onder de vlag HR Academy worden per jaar meer dan 50 opleidingen en events georganiseerd. Daaronder de jaarlijkse events het Nationaal HR Analytics Congres, het HR Arbeidsvoorwaarden Congres en Tomorrow@work voor HR én facility professionals over veranderingen in het organiseren van werken en de werkomgeving. Met online trainingen, webinars en events is HR Academy, mede als gevolg van de coronacrisis, afgelopen jaar erg hard gegroeid.

Willem Sijthoff, CEO van Sijthoff Media: ‘Met onze CHRO-community hadden we al een platform om HR-directeuren van grote organisaties samen te laten komen. En dankzij de events, opleidingen en online media van MindCampus kunnen we de circa 90.000 HR-professionals in Nederland nog beter bedienen. Dankzij een toenemende vraag naar technologie en talent binnen het HR-vakgebied zien we bovendien mooie kansen voor synergie met de HR Expo, onze vacatureproposities en samenwerking tussen onze titels, zoals AG Connect en Binnenlands Bestuur.’

Nathalie Lusink en Pieter Lieverse, eigenaren MindCampus: ‘Afgelopen jaren hebben we een sterke groei meegemaakt, vooral op gebied van opleidingen en online trainingen voor Human Resources en Facility Management. We zijn dan ook ontzettend blij om nu onderdeel te zijn van Sijthoff Media, die met merken zoals Adformatie, Alex van Groningen en NBA opleidingen een sterke reputatie heeft op gebied van educatie, events en media.’