Redactie
28-04-2021

Deel dit bericht

Sijthoff Media, een crossmediaal bedrijf van nieuws- en vakmedia, introduceert het nieuwe label House of Executives. Binnen dit label worden in Nederland en België activiteiten georganiseerd voor C-level executives uit het bedrijfsleven en de overheid.

House of Executives faciliteert boardroom members in het uitbreiden en versterken van hun netwerk in Nederland en België. Via persoonlijke ontmoetingen en exclusieve bijeenkomsten helpt House of Executives haar leden om kennis en ervaringen uit te wisselen. Verrassende en uitdagende thema’s, sprekers en experts vormen hierbij de rode draad. In het House of Executives worden activiteiten georganiseerd voor en met CFOs, CHRO’s, CIO’s en CMO’s uit de overheid en het bedrijfsleven.

Willem Sijthoff, CEO en founder van Sijthoff Media, licht toe: ‘Dankzij de overname van Alex van Groningen vorig jaar hebben wij veel expertise op gebied van C-level communities in huis gehaald. Daarnaast zijn onze mediamerken Adformatie, AG Connect, Binnenlands Bestuur en iBestuur marktleider binnen hun domein. Deze combinatie zorgt ervoor dat wij C-level executives kunnen voorzien van een uniek aanbod van content, netwerk en inspiratie.

Melle Eijckelhoff, co-CEO Sijthoff Media, voeg hier aan toe: ‘Onze CFO community bestaat al sinds 2002 en de CHRO community sinds 2014. Het online programma CFO TV dat we onlangs zijn gestart is zeer positief ontvangen door de community. Daarnaast begint Adformatie in mei met video interviews met CMO’s en is AG Connect druk bezig met een nieuwe podcastserie voor CIO’s. Het team kijkt er natuurlijk vooral naar uit om binnenkort weer live events te mogen organiseren onder de vlag van House of Executives.

In 2021 staan er diverse C-level events op de kalender, waaronder CFO Day (22 september), CMO Day (3 november) en CHRO Day (18 november). In België vindt van 26 april tot en met 29 april de virtuele editie van C-Week plaats.

Voor meer informatie ga naar www.houseofexecutives.nl of www.houseofexecutives.be.