Laura Peschar
24-02-2020

Deel dit bericht

Kevin Wetzel en Remy Bergsma zijn aan de slag gegaan bij Sijthoff Media. Met het aantrekken van beide marketeers wil de uitgever van onder andere Adformatie zijn rol als marktleider in de clusters overheid, IT, marcom en jeugd & kinderen verder verstevigen.

Kevin Wetzel bekleedt de functie van marketing director. Data en analyse spelen een belangrijke rol in zijn aanpak. Hij is met zijn team verantwoordelijk voor de verdere groei en digitalisering van de portfolio met B2B-merken. Naast Adformatie zijn dat AG Connect en Binnenlands Bestuur.

Wetzel heeft als marketing-professional meer dan 10 jaar ervaring op het gebied digital, data en online marketingstrategieën. Hij heeft bij diverse marketingrollen bekleed binnen internationale bedrijven, waaronder LeasePlan, UBM (nu Informa Markets) en PPG Industries.

Expertise online marketing
Remy Bergsma gaat zich in zijn nieuwe functie van marketeer onder meer bezig houden met klantacquisitie, activatie, support en klantbehoud. Dankzij een ruime ervaring bij bedrijven als ORTEC en Exact, heeft Bergsma veel expertise opgebouwd in online marketing.

Bergsma kijkt uit naar zijn nieuwe baan, juist vanwege de ambities van Sijthoff Media, dat door recente overnames een snelgroeiende speler is in business-media. Hij richt zich onder meer op het verbeteren van de werving van klanten en abonnees en de ontwikkeling van online marketingcampagnes.

Trots en tevreden
Ceo Willem Sijthoff toont zich tevreden met de nieuwe aanwinsten en hun uitgebreide kennis van data- en online marketing. ‘Met onze B2B-titels Adformatie, AG Connect en Binnenlands Bestuur acteren wij in het hart van deze vakgebieden. We zien door digitalisering en innovatie de aandacht voor online marketing sterk toenemen. Daar hebben we de beste mensen voor nodig.’