IZA & Binnenlands Bestuur

Vraag van de klant​
IZA had als doel om zoveel mogelijk zorgpolissen verlengen en afsluiten bij ambtenaren en bestuurders​.

​Ingezette middelen​
Door middel van een multi-channel campagne op het Binnenlands Bestuur platform werden meer dan 200.000 bestuurders en ambtenaren bereikt. De campagne bestond o.a. uit dual-branded nieuwsbrieven, advertenties in het magazine en een spread in de special Jong & Ambtenaar, branded content in de nieuwsbrieven en promotie binnen onze social media kanalen. ​

​Daarnaast organiseerde IZA het debat ‘De thuiswerkende ambtenaar’. Dit debat werd onder de aandacht gebracht via e-mail campagnes, print campagnes, display advertising en social campagnes. De redactie deed bovendien uitgebreide verslaggeving van het evenement, zowel online als in het blad.​

​Resultaat​
In slechts 6 weken tijd zijn er 627 deelnemers geworven voor het debat. Totaal 116 deelnemers die nogmaals contact willen met IZA. ​