Adobe & Adformatie

Vraag van de klant​
Adobe wilde kennis delen met CMO’s en marketeers over Customer Experience en real-time personalisatie. Daarnaast was de opdracht om 500 kwalitatieve leads te verzamelen.​

Ingezette middelen​
De aangeboden content bestaat uit drie verschillende live webcasts met de volgende onderwerpen: ​

Deze webcasts werden via het Adformatie platform onder de aandacht gebracht, waaronder branded content, e-mail campagnes, display advertising en social campagnes​

Resultaat​
In slechts 5 weken tijd zijn er 500 kwalitatieve leads verzameld en alle webcasts waren goed bekeken.​

Lees hier de klantcase van Adobe en Adformatie

Ik kijk zeer tevreden terug op de samenwerking. Adformatie heeft in korte tijd de opdracht perfect vervuld: het target van 500 kwalitatieve leads was snel behaald, waarbij ook de onderlinge communicatie super is verlopen.

Paul van Keeken, Sr. Manager Experience Cloud Marketing

Meer weten?

Wil je meer weten over onze abonnementen, events, adverteren in samenwerking met een van onze merken of heb je een andere vraag? Laat het ons weten.

Direct contact