Laura Peschar
02-04-2020

Deel dit bericht

Adformatie brengt industry leaders samen om over de impact van de coronacrisis op het marketing en communicatie-vak te praten. Vanuit Capital C wordt het vak in een klein half uur wekelijks bijgepraat over de impact van recente ontwikkelingen en hoe daar op korte en lange termijn mee om te gaan.

De livestream is elke donderdag vanaf 16.30 uur te volgen via deze pagina. Meepraten kan via #adfoconnects.

In de eerste aflevering staat het thema ‘WTF happens?!’ centraal. Victor Knaap (ceo MediaMonks), Joanny Lijbers (managing director personal care Unilever & digital transformation) en Anita Lotten (Wunderman Thompson) delen hun ervaringen over hoe zij de eerste weken van de coronacrisis hebben beleefd, hoe zij daar op dit moment mee omgaan en wat de verwachte impact op het vak en consumentengedrag is. Adformatie Connects wordt gemaakt in samenwerking met VEA, IAB, MWG, NIMA, PMA en MMA.

Susanne van Nierop, hoofdredacteur Adformatie: ‘Er zijn genoeg actualiteitenprogramma’s die ingaan over de verspreiding van het virus, het mogelijke tekort aan IC-bedden en de economische impact, maar nergens gaat het over ons vak. Wij merken dat er een enorme honger is naar informatie en behoefte is om te horen over hoe andere vakgenoten het nu aanpakken. Dus dat gaan we met Adformatie Connects, en ook andere nieuwe formats, mogelijk maken.