De programmamanagers van MarketingLive! hebben een mooie line-up samengesteld, om het belang van marketingkennis binnen alle organisaties te benadrukken. Van creativiteit tot AI, van klantgerichtheid tot toegankelijkheid, en van merkbouwen tot een duurzaam marketingteam bouwen: alles komt op 13 november voorbij op het jaarlijkse evenement van Adformatie, VIA en bvA.
Boven, vlnr: Marlies Tousain, Niek Custers, Steven van Belleghem, Kim Lammers.
Onder, vlnr: Susanne van Nierop, Marc de Swaan Arons, Erwin Commijs, Daan en Dick van der Lecq.
Verschillende topsprekers geven tijdens MarketingLive! hun visie op wat marketeers anno 2025 nodig hebben om echte impact te maken.
De line-up bestaat uit:
De sprekers belichten alle verschillende facetten van marketing. Dit is zeer belangrijk in de huidige wereld waar veel factoren meespelen in het succes en eindresultaat van marketingactiviteiten. De komende tijd zullen er bovendien meer sprekers toegevoegd worden aan de line-up.
De keynote van Steven van Belleghem is specifiek bijzonder, omdat deze op maat gemaakt wordt voor het publiek. Men wordt dan ook uitgenodigd om input en vragen in te sturen! Mail hiervoor naar info@marketingeffielive.nl .
Susanne van Nierop, hoofdredacteur van Adformatie: ‘Marketing is een geweldig vak en er wordt steeds meer van marketeers verwacht; strategische vergezichten maar ook nieuwe skills. Op MarketingLive! laten we zoveel mogelijk experts aan het woord om hun kennis te delen op het gebied van effectieve marketing. Het doel is om op 13 november nieuwe perspectieven te geven en ervaringen uit te wisselen zodat iedereen vol inspiratie weer aan de slag kan.’
MarketingLive! vindt op 13 november plaats in Circa Amsterdam.