STORING IN MAILVERKEER

Op donderdag 22 april hebben wij een technische storing in ons mailsysteem ondervonden. U heeft hierdoor mogelijk één of meerdere foutieve e-mails ontvangen vanuit Adformatie (onderdeel van Sijthoff Media).

Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren. Onze oprechte excuses hiervoor.

We beseffen dat dit erg vervelend voor u is en de nodige vragen op kan roepen. Op deze pagina zullen we u op de hoogte houden.

Uiteraard brengen wij u ook persoonlijk op de hoogte mochten we informatie hebben die voor u van belang is.

Alvast hartelijk dank voor uw begrip.

Vraag en antwoord

Ik heb vanochtend een e-mail van Adformatie ontvangen over een abonnement dat ik niet meer heb. Hoe kan dit?

Door een software release van onze leverancier zijn er vannacht per abuis automatische e-mails over een nieuw of opgezegd abonnement verstuurd naar een gedeelte van onze (oud-) abonnees.

Waarom heb ik meerdere e-mails ontvangen?
Als gevolg van een software release zijn per abuis foutieve automatische e-mails verstuurd. Deze e-mails zijn per abonnement verstuurd. Hierdoor kan het voorkomen dat mensen meerdere e-mails heeft ontvangen.

Zijn jullie gehackt?
Nee, we zijn niet gehackt. Als gevolg van een software release zijn per abuis foutieve automatische e-mails naar een gedeelte van onze (oud-abonnees) verstuurd.

Hoe kan Adformatie bij mijn persoonsgegevens?
Adformatie is onderdeel van Sijthoff Media, net als Kidsweek, Samsam, Binnenlands Bestuur, iBestuur en AG Connect. Deze titels maken gebruik van hetzelfde abonnementenregistratiesysteem.