Anne-Marije Smits
21-09-2022

Deel dit bericht

Terwijl de eerste bladeren van de bomen vielen en veel adverteerders en mediabureau’s alweer druk bezig zijn met plannen voor komend jaar, bracht Sijthoff Media meer dan honderd van zijn belangrijkste relaties samen in The Highlight van Capital C om vooruit te kijken en de laatste ontwikkelingen te bespreken onder genot van een glaasje en muziek.

 

Willem Sijthoff, CEO van Sijthoff Media, trapte de avond af met een korte introductie over Sijthoff Media en Capital C, dat onlangs de prestigieuze International Architecture Award won. Hij vertelde onder meer over de snelle groei dat Sijthoff Media de afgelopen jaren heeft doorgemaakt en de unieke positie dat de organisatie heeft ingenomen in het Nederlandse B2B-medialandschap. Dankzij de het brede pallet aan zakelijke websites, events, opleidingen en magazines wordt maandelijks 3,5 miljoen professionals en boardroom members binnen het bedrijfsleven en de overheid bereikt.

Jeroen de Boer (Co-Publisher & Editor-in-Chief) en Stefan Smit (Co-Publisher & CCO) namen de gasten mee in de snel groeiende wereld van Business Insider. Ondanks dat het label ‘slechts’ 6 jaar actief is in Nederland heeft deze zakelijke nieuwswebsite – met meer dan 2,2 miljoen unieke bezoekers per maand – snel de nummer 1 positie in Nederland weten te veroveren. En dankzij de nieuwe combinatie kunnen de titels van Sijthoff Media en Business Insider Nederland elkaar nog beter aanvullen, zowel op redactioneel als commercieel gebied. Daarnaast biedt in-house contentmarketing agency BI Studios unieke mogelijkheden voor adverteerders om impactvolle campagnes te ontwikkelen.

Om het 6-jarig bestaan van Business Insider Nederland (op de dag af) te vieren werd de avond afgesloten met muziek en drinks en bites.