Marketing oplossingen

Sijthoff Media biedt jou als adverteerder alle tools om je boodschap impactvol onder de aandacht te brengen van de juiste doelgroep.

Selecteer marketingoplossing...

Doelgroepbereik

Het grootste kwalitatieve bereik onder jongeren

Sijthoff Media bereikt maandelijks ruim 1 miljoen kinderen en jongeren in de leeftijd 7 tot en met 28 jaar. Voor het grootste gedeelte betalende abonnees met een grote betrokkenheid bij onze merken. Wij maken nieuws, kennis en een groot netwerk op verschillende manieren toegankelijk voor onze community’s.

De weekkranten, websites, social media, nieuwsbrieven, apps, leskaarten en events: elk medium heeft zijn eigen kracht.

Daardoor kunnen wij jou als adverteerder veel oplossingen bieden om je marketingdoelstellingen te behalen. Daarnaast helpen we je graag om jouw boodschap aantrekkelijk te maken voor een jonge doelgroep. Alles voor een zo effectief mogelijke campagne.

Contact

Brand awareness

POSITIONEER JE MERK IN HET LEVEN VAN KINDEREN

Het is belangrijk om je merk regelmatig onder de aandacht te brengen van je doelgroep. Je merk wordt eerder herkend, het bevordert de merkloyaliteit en het is een goede manier om je te onderscheiden van je concurrenten. Of je merk nu meer bekendheid, loyaliteit of onderscheidend vermogen kan gebruiken: een marketingcampagne in samenwerking met onze B2C merken zet je merk op de kaart bij kinderen en jongeren van 7 tot en met 28 jaar.

Wil je de naamsbekendheid vergroten, dan is het van belang om je merk structureel onder de aandacht te brengen. Je kunt bijvoorbeeld denken aan display advertising op onze website in combinatie met advertenties of een branded content-format in de krant.

Wil je dat de doelgroep een specifieke boodschap over je merk, product of dienst onthoudt, dan is het belangrijk om veel aandacht te besteden aan de boodschap zelf. Custom publishing zou in dat geval een goede oplossing kunnen zijn. Wij maken jouw boodschap aantrekkelijk voor een jonge doelgroep in een op maat gemaakte krant, katern, boek, magazine of workshop. We kunnen zelfs specifiek lesmateriaal voor je ontwikkelen. Het is een goede manier om deze jonge doelgroep meer tijd met je merk te laten doorbrengen.

Het kan ook zijn dat je regelmatig contact wilt hebben met je doelgroep. Dan is het wellicht interessant om een content partnership met onze B2C merken aan te gaan. Een goede manier om kinderen en jongeren aan je merk te binden Je leest er alles over onder ‘content partnership’.

Contact

Conceptontwikkeling

WIJ MAKEN JE BOODSCHAP AANTREKKELIJK VOOR EEN JONGE DOELGROEP

Het is niet eenvoudig om je merkboodschap aantrekkelijk te maken voor een jonge doelgroep. Wij hebben ruim 15 jaar ervaring met communicatie en conceptontwikkeling gericht op kinderen en jongeren. Als je ondersteuning nodig hebt bij de creatie van advertenties, branded content of custom publishing, neem dan contact met ons op. Samen creëren wij een effectieve marketingcampagne, die aansluit bij de belevingswereld van jongeren.

Onderzoek

LEER JONGEREN NOG BETER KENNEN

Om je communicatie naadloos af te kunnen stemmen op jonge lezers, heb je inzicht nodig in de doelgroep. Daarom werken wij graag samen met Youngworks: een bureau dat onderzoek doet naar jongeren. Hun research en kennissessies bieden inzicht in de belevingswereld van jongeren en leveren concreet advies op voor effectieve strategieën en communicatie. Onze verslaggevers maken daar vervolgens aantrekkelijke content van die jongeren aanspreekt. Op die manier kunnen wij de kwaliteit van je communicatie te verbeteren, waardoor jongeren meer aandacht zullen besteden aan je merk.

CUSTOM PUBLISHING

BIND KINDEREN EN JONGEREN AAN JE MERK MET INSPIRERENDE CONTENT

Door de behoeften en beweegredenen van kinderen centraal te stellen, word je boodschap beter onthouden. Een app, een boek, speciaal ontwikkeld lesmateriaal: custom publishing is op maat gemaakte content die volledig aansluit bij de belevingswereld van je doelgroep. De content is niet gericht op de verkoop van een product, maar heeft een informatief, educatief of amusant karakter.

Wij werken graag nauw samen met adverteerders om hun boodschap zo goed aantrekkelijk mogelijk te maken voor jonge lezers. Wij hebben veel ervaring met de creatie van een speciale krant, een katern, een insert, een magazine of een doe-boek, maar ook met de ontwikkeling van workshops, websites, smartphone-apps en lesmaterialen.

Custom publishing biedt tal van mogelijkheden om specifieke en inspirerende content te ontwikkelingen, waarmee al jouw marketing- en communicatiedoelstellingen kunnen worden gerealiseerd. Als je zelf de tijd, ervaring of capaciteit mist om specifieke content te creëren, kun je een beroep doen op onze verslaggevers. Zij helpen je graag bij het bedenken van een relevant idee en het creëren van waardevolle, aantrekkelijke en inspirerende content, die je doelgroep blijft boeien.

CONTENT PARTNERSHIP

ALS KENNISPARTNER VAN YOUNG & CONNECTED BEN JE TOP-OF-MIND

Een content partnership is een structurele samenwerking tussen jouw organisatie en Young & Connected gebaseerd op het content marketing-model. Content marketing is een manier van reclame maken die erop is gericht om potentiële klanten te inspireren en hulp te bieden tijdens de oriëntatiefase van een eventuele aanschaf.

Wil je graag gedurende langere periode contact hebben met je doelgroep? Dan is het wellicht interessant om een content partnership met Kidsweek aan te gaan. Een goede manier om stapsgewijs je hele verhaal te vertellen en kinderen aan je merk te binden.

Onze redactie kan je helpen met het maken van aantrekkelijke content die aansluit bij de belevingswereld van kinderen en jongeren. Op die manier kunnen wij de kwaliteit van je communicatie verbeteren, waardoor kinderen en jongeren meer aandacht besteden aan je merk.

Contact

ACTIVATIE

BRENG JE MERK TOT LEVEN MET EEN OPVALLENDE PROMOTIE

Young & Connected denkt graag met je mee om je merk, product of dienst onder de aandacht te brengen van kinderen en jongeren. Een activatie is een opvallende manier van communiceren die je merk niet alleen in de spotlight zet, maar kinderen en jongeren ook letterlijk in beweging kan brengen. Denk aan een winacties, on-pack promotie in de vorm van een wikkel, een sticker, een bijsluiter of een seal. Maar we kunnen ook een activatie op scholen of de winkelvloer vormgeven. Wij gaan graag met je om tafel.

Contact

EDUCATIE

LAAT KINDEREN KENNISMAKEN MET JE MERK IN DE KLAS

Je verhaal graag koppelen aan een educatieve boodschap? Wij ontwikkelen specifieke lessen die kinderen in staat stellen om op een natuurlijke manier kennis te maken met je merk en gedachtegoed. Op die manier helpen wij leraren aan kwalitatieve en educatieve content en wordt jouw merk breed gedragen door de leerlingen van een school.

Contact

DISTRIBUTIE

VERSPREID JE PRODUCT OF CONTENT OP 3.000 BASISSCHOLEN IN HEEL NEDERLAND

Kidsweek in de Klas en Samsam in de Klas hebben gezamenlijk een bereik van maar liefst 3.000 basisscholen. Dat is de helft van alle Nederlandse basisscholen. Onze database is helemaal up-to-date, omdat we deze regelmatig verversen met de contactgegevens van nieuwe docenten.

Genoeg mogelijkheden dus om jouw advertising, activaties, give-aways of samples van jouw producten op deze basisscholen te verspreiden. In onderling overleg kunnen we een plan maken dat jouw marketingdoelstellingen verwezenlijkt.

Contact

Meer weten?

Wil je meer weten over onze abonnementen, adverteren in samenwerking met een van onze merken of heb je een andere vraag? Laat het ons weten.

Direct contact