Kinderen en jongeren bereiken

Kidsweek, 7Days, Samsam en Ondertussen.nl hebben een hoog bereik in de doelgroep, een uitstekend imago en zeer trouwe en betrokken lezers. Kortom, de uitgelezen mogelijkheid om op een efficiënte wijze met uw doelgroep in contact te komen. Bovendien bieden onze ervaren accountmanagers graag vrijblijvend advies om de boodschap op de beste en meest doeltreffende wijze op uw doelgroep af te stemmen.

Efficiënt contact maken met kinderen en jongeren

Wil je de naamsbekendheid van je merk vergoten? Advies over hoe je kinderen of jongeren het beste kunt benaderen? Of wil je de band met je doelgroep verstevigen? Sijthoff Media heeft 12 jaar ervaring met communicatie voor en met kinderen en jongeren in verschillende leeftijdscategorieën. Daardoor zijn wij als geen ander in staat om jouw merk bij hen onder de aandacht te brengen. Een opvallende activatie, op maat gemaakt lesmateriaal of een samenwerking in de vorm van een content partnership: onze marketingoplossingen bieden eindeloos veel mogelijkheden.

Marketingoplossingen

Het merkportfolio waarmee je alle jonge doelgroepen bereikt

7Days, Kidsweek, Samsam en Ondertussen.nl behoren tot de best gelezen merken onder kinderen en jongeren. Onze redacties weten precies aan welke voorwaarden je boodschap moet voldoen om op te vallen bij jonge doelgroepen. En op welke manier zij aansluiting moeten zoeken bij de belevingswereld van je doelgroep. Als je er zeker van wilt zijn dat jouw boodschap impact heeft op het leven van kinderen en jongeren, dan is een samenwerking met een van onze merken een slimme en betrouwbare keuze.

Kidsweek Samsam
7Days Ondertussen.nl

 

Met de expertise die wij de afgelopen 15 jaar hebben opgebouwd, kunnen wij adverteerders verder brengen om relevanter en effectiever te communiceren.

Joris van Roemburg | Commercieel directeur Y&C

Meer weten?

Wil je meer weten over onze abonnementen, adverteren in samenwerking met een van onze merken of heb je een andere vraag? Laat het ons weten.

Direct contact